МЕНЮ КАТАЛОГ ВХІД/ПРАЙС

Каетана™ - біліє парус...


Белеет парус, интервью с "Каэтана"
Бесіду проводять: журналіст Оксана Зеленська та власники торгової марки Каетана™ Віктор Солодунов та Ігор Кирикевич.

ЖУРНАЛІСТ: Вітаю шановне „каетанство”! Чотири роки тому ви, маю на увазі, власне, „Каетану™ – першу українську професійну косметику”, вискочили, як той чортик з табакерки, несподівано та задерикувато. А як все починалось, відкриєте таємницю?

КАЕТАНА™: Віктор Солодунов, Ігор Кирикевич: - З ідеї, звичайно, з гарної задумки. А ще – з любові. Любові до всіх українських жінок, любові до наших партнерів – теперішніх і майбутніх – все це і визначило нашу філософію на подальше.

В.С.: До речі, фахівці КАЕТАНИ™ лікарі за фахом - вже багато років займаються професійною косметологією, співпрацюючи до того з безліччю іноземних фірм. Тож досвіду вистачає.

Ж.: Як сприйняли косметологи „Каетану™” спочатку?

І.К.: Як потенційних клієнтів ми розглядали салони середнього рівня. Але досвід продаж за чотири роки довів, що найбільш активні якраз салони високого рівня, класу „люкс”, як у нас люблять казати. Причина тут більше суб'єктивна: саме досвідчені, грамотні та авторитетні косметологи, що „зустрічаються” в таких салонах частіше, можуть гідно оцінити якість нашої продукції та зустріли саму ідею української косметики на „ура”.

Ж.: Чому за чотири роки ніхто так і не наважився підхопити ідею вітчизняної професійної косметики? Чому „Каетана™” так і лишається першою?

В.С.: Справа в тому, що „Каетана” це не тільки (і навіть не стільки) бізнес. Це, насамперед, мрія, спосіб життя її творців. Якщо хочете - це дитинча, довгоочікуване, омріяне, кохане. І тільки безнадійні мрійники можуть наважитись на це. Адже перш, ніж дитина стане на ноги і заживе своїм життям, в неї треба ох як багато вкласти і сил, і часу, і душі, і, зрештою, коштів. Знаєте, яка б доля не спіткала надалі нашу „Каетанку”, вона вже стала Легендою. Тому що створена була не бездушними корпораціями для отримання надприбутків, а звичайними людьми і для людей. Ми звикли, що слово „мрія” в сенсі бізнесу асоціюється виключно з „американська”. (Пам'ятаєте початок усіх аmerican dreams: „...якось у гаражі...”, „... якось на кухні...” і т.п.?) Так от, „Каетана” – це не тільки перша українська косметика, це – Перша Українська Мрія!

І ще. Ми не прийшли на ринок просто поторгувати косметикою, як зазвичай і робиться... Ми прийшли всерйоз і надовго. До речі, Каетана™ – унікальна компанія на ринку косметики: власник бренду, виробник та одночасно ексклюзивний дистриб'ютор в Україні. Чи багато ще подібних фірм?

Ж.: Чесно кажучи, не пригадую жодної...

І.К. : Отож! Шлях від ідеї до її втілення – „дистанции огромного размера”, як казав класик. Очевидно, не кожний зважиться подолати ці перепони, а було їх пребагато!

Ж.: Мабуть, нелегко працювати ось так...

В.С.: Та ні. Хоча на початковому етапі нам постійно доводилось долати здивування людей з приводу словосполучення „українська професійна”. Але наша мрія нас надихала і не давала впадати у відчай. Тримаючи планку якості і не зраджуючи нашому гаслу: „Доступність. Безпечність. Результативність”, - спільне уживання „українська” і „професійна” перестало бути чимось незвичайним. Ще однією важливою задачею було не спокуситися на „короткі”, „швидкі” гроші , а працювати на перспективу. І в цьому ми нагадували абсолютну більшість українських косметологів. Як і вони, ми вистояли не „завдяки”, а „всупереч”.

Ж.: Все ж таки, в чому секрет успіху КАЕТАНИ™? В чому, так би мовити, ваша „родзинка”? Вдало вибрана назва, повернення до суті поняття “професійна косметика”, доступна ціна, якість, стабільні поставки, професіоналізм вашого колективу?..

І.К.: ...Це наші клієнти! Ось наш „секрет”, наше головне надбання, наш пуп землі. Крапка.

Ж. – Мабуть, приймаєте поздоровлення з нагоди ювілею?

В.С.: А як же? Сотні наших партнерів від Карпат до Донецька, та від Чернігова до Сімферополя звертаються до нас із словами подяки. Звісно, це приємно. Але, як люди самокритичні, ми відчуваємо, що багато із сказаного у потоці поздоровлень – просто аванс, або, скоріш, вексель, котрий ще треба оплачувати.

Ж.: Не можна пройти байдуже повз стенд КАЕТАНИ™ на будь-якій професійній виставці... До речі, скільки їх вже на вашому рахунку?

І.К.: Вісімнадцять. У Харкові та Донецьку, у Львові та Одесі, у Дніпропетровську та Кишиневі (Молдова), та, звичайно, Києві. У всіх згаданих містах також працюють наші представництва.

Ж.: Не збираєтесь змінювати вигляд вашого стенду? Звичайно, він пізнаваний, а пастельні тони, природні матеріали, що випромінюють домашнє тепло, надають йому особливої чарівності... До речі, помітили, що вас уже почали копіювати?

В.С.: На здоров'я! А щодо змін... Знаєте, замість сучасних швидкісних лайнерів у стилі хай-тек ми обираємо старий добрий парус...

Ж.: Каетана™ постійно радує новими препаратами та процедурами... Звідки – ідеї, рецептури?

І.К. : Мабуть, Каетана™ чи не єдина фірма, що може дозволити собі розкіш черпати та втілювати нові ідеї безпосередньо від косметологів-практиків. Ми знаходимось у постійному діалозі з нашими партнерами, дослуховуємось до їхніх думок та пропозицій. Не побоюсь сказати, що Каетана ™ – це плід спільної творчості українських косметологів. Можливо, завдяки цьому ми не „загубили” за ці роки жодного клієнта, окрім тих, звісно, хто припинив працювати або поїхав з країни.

Ж.: Каетана™ дійсно пізнавана та помітна, і як компанія, і як, власне, косметика. Маєте свій стиль. Та чи не замало реклами? Де величезні бігборди, строкаті постери, наліпки в метро?

В.С.: (сміється) Розумієте, весь прибуток підприємство інвестує в розробку нових та нових препаратів на основі найостанніших знань та технологій. Лабораторія Каетана ™ а ні на день не припиняє досліджень. Ще ми вважаємо, що найкраща реклама – то професійні видання, професійні виставки та наші регулярні майстер-класи як у столиці, так і в усіх без винятку регіонах.

Ж.: Короткий підсумок роботи за ці чотири роки, якщо можна...

І.К. : З чим ми прийшли сьогодні до вас? З асортиментом, уп'ятеро вищим за стартовий, із доступними цінами, що стабільні на протязі останніх двох років, із представництвами в усіх великих обласних центрах, із безкоштовними (!) навчальними семінарами по всій країні, із тисячами вдячних клієнтів, котрі залюбки рекомендують Каетану™ один одному... Вже наступної весни Каетана™ запропонує нові цікаві процедури та препарати: Альгінатну маску для тіла, Масажні олії, Кислотний пілінг. І, як завше, в дусі нашої концепції доступності.

Вже півроку працює наше представництво в Молдові, на черзі Грузія. Як кажуть в Україні, далі буде!

Ж.: Й наостанок, декілька слів до наших читачів. Щось на зразок вашого фірмового „череда не жожоба”, що свого часу облетіло всю країну.

В.С.: Добре! „Краще лелека на даху, а ніж фламінго в зоопарку!” (сміється). Але, якще трохи серйозніше, то пропоную таке:

Давайте об'єднаємо наші зусилля!